Колегам

Тема. Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Тт. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.
Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт («те»); повторити та закріпити вивчені букви, їх звукові значення; розвивати в учнів уміння зіставляти відповідні звуки і букви, виразно читати текст діалогічного характеру з додержанням відповідних інтонацій розмови між дійовими особами; виховувати любов до художнього слова.
Обладнання. Фішки для звукового аналізу, презентація до уроку, маски Котика, Півника та Лиски.
Хід уроку
I.                  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
-         Cьогодні на уроці у нас присутні гості, поверніться і подаруйте їм свої посмішки.
-         Давайте пригадаємо правила поведінки на уроці
Спитати хочещ – не гукай, а тільки руку піднімай.
Щоб урок пройшов не марно, сидіти треба рівно, гарно.
Не стрекочи на уроці, як папуга чи сорока.
-         А які діти повинні бути?
У – уважними
Р – розумними
О – організованими
К – кмітливими
а ще активними та дисциплінованими.
-         Сьогодні на уроці ви повинні
ЗНАТИ вже вивчені букви
ВМІТИ читати склади, слова, речення; відповідати на запитання, бути уважними та активними.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1.     Розчитування
а) «Літачок» (читання голосних)
б) читання складів: та то ту ти ті
                                  ат от ут ит іт
2.     Читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі
ТА
ЛО                                                                      ТА
СИ                    ТО                  ВОРО                 НА
ЛІ                         
3.     Робота над чистомовкою
Та-та-та — взята висота.
Ти-ти-ти — зможеш підійти.
Ті-ті-ті — кури у смітті.
Ат-ат-ат — мій брат солдат.
Теп-теп-теп — розкинувся степ.
Стук-стук-стук — лине лісом перестук.

III.  ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.     Повторення скоромовки
Кіт котив коток по току.
Коток попав на лапку коту.                         
     2.  Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок, поділ їх на склади
- А це що за дивина?
Приросла до ніг вона.
Я від неї утікаю —
Ніг моїх не залишає. (Тінь)
- Він незримо ходить лісом,
Шарудить осіннім листом,
У саду гойдає віти,
Колихає на ніч квіти. (Вітер)
-         Як позначаємо твердий приголосний (однією рискою).
-         Як позначаємо м’який приголосний (двома рисками).
-         Як позначаємо голосні (кружечком).
-         Чим відрізняється звук від букви?
-         Чим відрізняється голосний від приголосного?
Фізкультхвилинка
IV.  РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 62–63)
1.     Передбачення
- Подивіться на малюнок до тексту, над яким ми будемо працювати. Як ви вважаєте, про що цей текст?
      2.  Виразне читання тексту вчителем.
— Які дійові особи казки беруть участь у розмові? (Півник і Лисичка)
3.Словникова работа (просо, артисти, вистава, покликала)
     4. «Шепотіння»
5. Вправа «Губи»
6.  «Ланцюжкове» читання тексту по реченнях.
7.  Робота над виразністю читання.
а) У  першому  і  третьому  реченнях  учні  мають  відтворити  паузи  на  місці тире;
б) у п’ятому реченні передати підвищену інтонацію звертання;
в) у  шостому  реченні  —  відтворити  інтонацію  погрози  в  словах  Півника. Навчити дітей читати цю фразу ритмічно, як скоромовку.
8. Читання тексту окремими учнями по частинах.
9. Вибіркове читання.
— Знайдіть і прочитайте речення, у якому повідомляється, хто які ролі виконував у виставі.
— Де був Котик?
— Як Лисичка просилася до Півника в хатку?
— Що відповів Півник Лисичці?
— Що Лиска посипала біля вікна?
— Як глядачі вітали артистів?
— Який епізод казки зобразив художник на малюнку (с. 63)?
10. Гра «Розвідники»
- Порахуйте, скільки разів у тексті зустрічається слово Котик? (5)
- Скільки дітей брало участь у виставі? (3)
11. Інсценізація казки

IV.  ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Продовж речення»
— Сьогодні на уроці ми вчилися...
— Найбільше мені сподобалося...
— Мені було складно...
— Я хотів би навчитися...


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий